8 lis 2012

KONKURS - Darmowa Sesja Ślubna

Jeśli Ty lub ktoś z Twojej rodziny, czy znajomych bierzecie niedługo ślub, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie.


Jeśli masz bloga, czy stronę internetową - umieść ten baner i wstaw link do tego posta. Niech o konkursie dowie się jak najwięcej osób - to jest także w Twoim interesie.

Zasady konkursu znajdziesz poniżej:






Głosować można w następujący sposób:
  • Polub Fan Page TROJNAR STUDIO PHOTOGRAPHY (klik)
  • Wejdź na stronę konkursu (KLIK) 
  • Kliknij w zakładkę "VIEW ENTRIES", aby zobaczyć wszystkich uczestników.
  • Znajdź osobę, której wpis najbardziej Ci się podoba i kliknij "VOTE".
  • Powinna otworzyć się nowa strona tylko z osobą, na którą chcesz zagłosować i kolejny raz przyciśnij "VOTE".
Im więcej zbierzesz głosów, tym masz większe szanse na nagrodę.

Nagrodą w konkursie jest reportaż z przygotowań, reportaż ze ślubu w Kościele i na weselu oraz sesja w plenerze: - Reportaż, sesja Trojnar-Studio Photo-Video, TROJNAR.COM. Termin realizacji nagrody przypada na okres 01.03.2013r-20.12.2014r.

Trojnar Studio Photo-video

Aleja Niepodleglosci 3/2  
35-310 Rzeszów
e-mail: 1@TROJNAR.COM
strona internetowa: http://TROJNAR.COM


Miło mi będzie, jeśli również:
  1. Zaczniecie obserwować mojego bloga
  2. Zostawicie komentarz
  3. Dołączycie do mnie na FB
  4. Dodacie stronę Zwyczajna Mama do swoich kręgów w Google+

12 komentarzy:

  1. Mi się już nie przyda, ale to świetny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe..szkoda że ja już po:) Ale liczę że zmieścimy się w granicy czasowej na darmową sesję bobaska:)))
    Właśnie..jak można sprawdzić czy się spełniło wszystkie warunki...żeby jak przyjdzie co do czego gorzko się nie rozczarowac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już po ;) no niestety czasu nie cofniemy, ale ja też miałam dobrego fotografa ;)

      Usuń
  3. ślub niestety mieliśmy już jakiś czas temu... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. troszkę spóźniona jestem :(
    tak czy siak fajna akcja promocyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ile w tym Twoim Rzeszowie się dzieje!!! Pozazdrościć tylko :-)
    Niestety u mnie nikt nie planuje ślubu, no i za wiele kilometrów :-/
    Pamiętaj żeby napisać jeśli znajdziesz przytulną wioskę w swoich okolicach. Mąż chce chodować pszczółki nie ważne gdzie byle "kochanice" miały co "jeść" :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no to Kruszynka bierz się do roboty, może się załapiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A do naszego ślubu ponad półtora roku:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
Jak już tu jesteś – zostaw po sobie ślad ;)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...